Food & Beverage Management

Food & Beverage Management kurzy prebiehajú formou otvorených školení, na ktoré sa prihlasujú klienti z rôznych hotelov a reštaurácií. Sú určené pre manažérov, ktorí sú zodpovední za úspešné riadenie individuálnej alebo hotelovej reštaurácie a pre čašníkov a šéfkuchárov.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, workshopy, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre správne zavedenie food and beverage managementu („manažment reštaurácie“) a jeho úspešné vykonávanie.

Kurzy Food & Beverage Management - Leto 2019, Hotel Mercure Bratislava Centrum, 15% zľava pri prihlásení na všetky moduly.

Modul 1, Termín: 30.7. - 31.7. 2019, Bratislava

2019-07-10T11:04:39+00:00

Kurz 1: Personálny manažment a Leadership

V súčastnosti, hotely a reštaurácie evidujú nedostatok a veľkú fluktuáciu personálu, čo spôsobuje, že manažment je neustále zaneprázdnený výberom a zaúčaním nových zamestnancov. Daný kurz je zameraný na rozvoj manažérskych zručností, správny výber, efektívne vedenie a motivovanie personálu a znížovanie fluktuácie. Ukážeme Vám všetky potrebné procesy vedúce k udržaniu si personálu a dlhodobé vyriešenie aktuálnych problémov. Súčasťou kurzu sú prípadové štúdie, diskusie a networking.

Zistiť viac
Prihláška

Modul 2, Termín: 13.8. - 14.8. 2019, Bratislava

2019-04-16T21:45:54+00:00

Kurz 2: Kvality manažment

Každý hotel a reštaurácia potrebuje zavedenie jednotlivých procesov pre dosiahnutie dlhodobého úspechu. Štandardy kvality predstavujú základný a podporný pilier každej spoločnosti. Je to súhrn charakteristík a procesov, ktoré tvoria konkrétny hotel alebo reštauráciu. Kurz je zameraný na pochopenie princípu a dôležitosti štandardov kvality, vytvorenie vlastnej koncepcie prevádzky; ako úspešne zaviesť štandardy kvality; ako ich merať a hodnotiť. Kurz obsahuje rôzne príklady ako kvality manažment funguje v praxi a poskytneme Vám aj vzory dokumentov štandardov kvality.

Zistiť viac
Prihláška

2019-04-04T09:37:42+00:00

Kurz 3: Zákaznícky servis a zvyšovanie predaja

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na dodržiavanie štandardov kvality a 100% zákaznícky servis. Získate nástroje na určenie potrieb a očakávania hostí a ukážeme Vám ako zvládať náročných hostí, aby sa aj naďalej k Vám radi vracali. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja.

Zistiť viac
Prihláška

Modul 3, Termín: 20.8. - 21.8. 2019, Bratislava

2019-01-22T10:49:48+00:00

Kurz 4: Kalkulácie

Jedálne a nápojové lístky predstavujú kľúčový nástroj marketingu a predaja v hoteloch a reštauráciách, preto je dôležité dôkladné plánovanie, ich kalkulácia a následná tvorba. Kurz je zameraný na kalkuláciu nákladov jedál a nápojov, ako kalkulovať náklady, aké sú najefektívnejšie nástroje. Ako náklady ovplyvňujú tvorbu “lístkov”, aké sú ďalšie vonkajšie faktory, ktoré majú vplyv na plánovanie a samotnú tvorbu jedálnych alebo nápojových lístkov, sa dozviete na tomto kurze.

Zistiť viac
Prihláška

2019-01-22T10:49:51+00:00

Kurz 5: F&B Control

Kurz je zameraný na dôležitosť kontroly nákladov a rôzne vplyvy na f&b náklady. Naučíte sa rozpoznať stratégie znižovania nákladov; rôzne metódy na kontrolu f&b nákladov; najefektívnejšie procesy inventúr. Technológie umožňujú maximálny prehľad o nákladoch a príjmoch, naučíte sa pracovať s kľúčovými f&b indikátormi. Kurz obsahuje aj praktickú časť a ako bonus si odnesiete vzory formulárov na efektívnu kontrolu nákladov.

Zistiť viac
Prihláška

+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


Modul 1 (Kurz 1: Personálny manažment a Leadership), Termín: 30.7. - 31.7. 2019Modul 2 (Kurz 2: Kvality manažment, Kurz 3: Zákaznícky servis a predajné zručnosti), Termín: 13.8. - 14.8. 2019Modul 3 (Kurz 4: Kalkulácie, Kurz 5: F&B Control), Termín: 20.8. - 21.8. 2019

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

*Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

Niektorí z našich spokojných klientov