Food & Beverage Management

Food & Beverage Management kurzy prebiehajú formou otvorených školení, na ktoré sa prihlasujú klienti z rôznych hotelov a reštaurácií. Sú určené pre manažérov, ktorí sú zodpovední za úspešné riadenie individuálnej alebo hotelovej reštaurácie a pre čašníkov a šéfkuchárov.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, workshopy, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre správne zavedenie food and beverage managementu („manažment reštaurácie“) a jeho úspešné vykonávanie.

Kurzy Food & Beverage Management – 15% zľava pri prihlásení na všetky tri moduly

Modul 1, Termín: 16.9. – 17.9. 2020 – online forma; fyzická forma – 22.9. – 23.9.2020

2020-07-02T07:39:14+00:00

Kurz 1: Personálny manažment a Leadership

Cieľom školenia je efektívne nastavenie F&B manažmentu. Zároveň spoznať a pozitívne ovplyvniť manažérsky štýl a využiť svoje prirodzené zručnosti lídra vo vysoko konkurečnom HORECA segmente. Ako manažéri sa naučíte viesť svojich zamestnancov tak, aby pracovali efektívnejšie, s istotou a zanietením; aby nadobudli potrebné zručnosti a tímového ducha. Ako sa z manažéra môže stať úspešný líder; ako pracovať a pozitívne motivovať svoj tím; ako napredovať a kontinuálne vzdelávanie využiť ako nástroj úspešného lídra? Aj o tom budeme hovoriť. Osvojíte si odborné a sociálne zručnosti priamo z praxe z HORECA segmentu.

Zistiť viac
Prihláška

Modul 2, Termín: 24.9. – 25.9. 2020 – online forma; fyzická forma – 29.9. – 30.9. 2020

2020-07-02T07:47:14+00:00

Kurz 2: Kvality manažment

Každý hotel a reštaurácia potrebuje zavedenie jednotlivých procesov pre dosiahnutie dlhodobého úspechu. Štandardy kvality predstavujú základný a podporný pilier každej spoločnosti. Je to súhrn charakteristík a procesov, ktoré tvoria konkrétny hotel alebo reštauráciu. Kurz je zameraný na pochopenie princípu a dôležitosti štandardov kvality, vytvorenie vlastnej koncepcie prevádzky; ako úspešne zaviesť štandardy kvality; ako ich merať a hodnotiť. Kurz obsahuje rôzne príklady ako kvality manažment funguje v praxi a poskytneme Vám aj vzory dokumentov štandardov kvality.

Zistiť viac
Prihláška
2020-07-02T10:10:56+00:00

Kurz 3: Zákaznícky servis a zvyšovanie predaja

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na dodržiavanie štandardov kvality a 100% zákaznícky servis. Získate nástroje na určenie potrieb a očakávania hostí a ukážeme Vám ako zvládať náročných hostí, aby sa aj naďalej k Vám radi vracali. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja.

Zistiť viac
Prihláška

Modul 3, Termín: 1.10. – 2.10. 2020 – online forma; fyzická forma – 6.10. – 7.10. 2020

2020-07-02T10:42:13+00:00

Kurz 4: Kalkulácie

Jedálne a nápojové lístky predstavujú kľúčový nástroj marketingu a predaja v hoteloch a reštauráciách, preto je dôležité dôkladné plánovanie, ich kalkulácia a následná tvorba. Kurz je zameraný na kalkuláciu nákladov jedál a nápojov, ako kalkulovať náklady, aké sú najefektívnejšie nástroje. Ako náklady ovplyvňujú tvorbu “lístkov”, aké sú ďalšie vonkajšie faktory, ktoré majú vplyv na plánovanie a samotnú tvorbu jedálnych alebo nápojových lístkov, sa dozviete na tomto kurze.

Zistiť viac
Prihláška
2020-07-02T10:45:37+00:00

Kurz 5: F&B Control

Kurz je zameraný na dôležitosť kontroly nákladov a rôzne vplyvy na f&b náklady. Naučíte sa rozpoznať stratégie znižovania nákladov; rôzne metódy na kontrolu f&b nákladov; najefektívnejšie procesy inventúr. Technológie umožňujú maximálny prehľad o nákladoch a príjmoch, naučíte sa pracovať s kľúčovými f&b indikátormi. Kurz obsahuje aj praktickú časť a ako bonus si odnesiete vzory formulárov na efektívnu kontrolu nákladov.

Zistiť viac
Prihláška
+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


Modul 1 (Personálny manažment & Leadership), Termín: 22.9.-23.9.2020Online kurz(Personálny manažment & Leadership), Termín:16.9.-17.9.2020Modul 2 (Manažment kvality, zákaznícky servis a predajné zručnosti), Termín: 29.9.-30.9.2020Online kurz(Manažment kvality, zákaznícky servis & predajné zručnosti), Termín: 24.9. -25.9.2020Modul 3 (Kalkulácie & F&B Control), Termín: 6.10.-7.10.2020Online kurz (Kalkulácie & F&B Control), Termín: 1.10.-2.10.2020

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

*Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

Niektorí z našich spokojných klientov