Project Description

Zákaznícky servis a zvyšovanie predaja

Kurz je určený pre: manažérov a majiteľov reštaurácií, f&b manažérov, riaditeľov hotelov a hotelových manažérov, šéfkuchárov, kuchárov

Prečo sa zúčastniť tohto školenia?

Našim najvyšším cieľom je prevýšiť očakávania hostí, aby sa radi vracali. Personál reprezentuje úroveň zákazníckeho servisu konkrétneho hotela alebo reštaurácie.

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na dodržiavanie štandardov kvality a 100% zákaznícky servis. Získate nástroje na určenie potrieb a očakávania hostí a ukážeme Vám ako zvládať náročných hostí, aby sa aj naďalej k Vám radi vracali. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja. Ako môže zvyšovať predaj manažment, čašníci, recepčné a to správnou komunikáciou a využívaním efektívnych stratégií.

Hlavné témy školenia:

  • Dôležitosť štandardov kvality a pracovných procesov
  • Dosiahnutie 100% zákazníckeho servisu
  • Verbálna a neverbálna komunikácia a jej vplyvy na dojmy hosťa a samotný predaj
  • Zvyšovanie predaja ako dokonalý zákaznícky servis
  • Upselling (zvyšovanie predaja) ako forma výborného zákazníckeho servisu
  • Psychológia hosťa počas využívania služieb a v súvislosti s obratom
  • Typológia hosťa, kultúra, rozpoznanie, typy správania a reakcií aj v súvislosti s upsellingom
  • Výhody upsellingu pre hostí, spoločnosť a pre zamestnancov
  • Upselling a jeho existujúce stratégie a formy
  • Schopnosť riešenia sťažností a krízových situácií ako súčasť 5* zákazníckeho servisu
  • Môj úprimný postoj k zákazníckemu servisu a k sťažnostiam hostí
  • Ako hladko zvládať a riešiť sťažnosti hostí
  • Prípadové štúdie, diskusie
  • Krízové situácie
  • A viac…

Fyzický modul Manažment kvality a Zákaznícky servis a predajné zručnosti: 258€ (v cene je materiál, certifikát, vzorové dokumenty aplikovateľné v praxi, obed a občerstvenie)

Trvanie: 2 dni9:00 – 16:00

Online modul Manažment kvality a Zákaznícky servis a predajné zručnosti: individuálny na mieru alebo otvorený, cena na vyžiadanie info@sophire.sk

Trvanie: 2 dni9:00 – 14:00

Súvisiace moduly: Personálny manažment a Leadership, Kalkulácie a F&B Control

Prihláste sa tu:

Prihláška