Project Description
Personálny manažment a Leadership
Kurz je určený pre: manažérov reštaurácií, food beverage manažérov a supervízorov, majiteľov reštaurácií, riaditeľov hotelov, hotelový manažment, šéfkuchárov
Prečo navštíviť toto školenie?
Personál hotelov a reštaurácií reprezentuje úroveň zákazníckeho servisu individuálnej alebo hotelovej reštaurácie. Sú ako herci v divadle a manažéri sú ich režiséri a lídri. Ich komunikácia a zručnosti ovplyvňujú spokojnosť hostí a teda aj výšku predaja.
Cieľom školenia je spoznať a pozitívne ovplyvniť svoj manažérsky štýl a využiť svoje prirodzené zručnosti lídra vo vysoko konkurečnom HORECA segmente. Ako manažéri sa naučíte viesť svojich zamestnancov tak, aby pracovali efektívnejšie, s istotou a zanietením; aby nadobudli potrebné zručnosti a tímového ducha. Ako sa z manažéra môže stať úspešný líder; ako pracovať a pozitívne motivovať svoj tím; ako napredovať a kontinuálne vzdelávanie využiť ako nástroj úspešného lídra? Aj o tom budeme hovoriť. Osvojíte si odborné a sociálne zručnosti priamo z praxe z HORECA segmentu.
Hlavné témy školenia:
- Štandardy kvality ako nástroj kontinuálneho splnenia očakávaní hostí
- Ako začať riešiť a vyriešiť fluktuáciu personálu
- Ako nastaviť vzdelávací proces, aby sme si ním udržali správnych ľudí, poskytovali skvelý zákaznícky servis a zvyšovali predaj
- Manažér vs. líder
- Zákonitosti motivácie
- Môj postoj k vedeniu ľudí – kľúčové oblasti, ktoré sú potrebné, aby manažér zvládal
- Generácie zamestnancov – ako pristupovať k rôznym typom ľudí
- Ako motivovať personál v HORECA segmente
- Ako delegovať úlohy svojmu tímu
- Tímová práca a jej dôležitosť pre dlhodobú spokojnosť a potrebnú kvalitu
- Komunikačné štýly pre dosiahnutie potrebného výsledku od svojho tímu
- Spätná väzba ako nástroj pozitívnej motivácie a kontinuálneho vzdelávania
- Prípadové štúdie z praxe,modelové situácie
- Ako sa stať vyhľadávaným zamestnávateľom
- A viac….
Fyzický modul: 298€ / 1 osoba (v cene je materiál, certifikát, vzorové dokumenty aplikovateľné v praxi, obed a občerstvenie)
Trvanie: 2 dni, 9:00 – 16:00
Online modul:
Trvanie: 1 deň, 9:00 – 13:30
Súvisiace moduly: Manažment kvality a Zákaznícky servis a predajné zručnosti, Kalkulácie a FB Control
Ako vybudovať ten správny tím? Ako si udržať dobrý a stabilný tím? Ako motivovať, inšpirovať celý tím ku potrebným výkonom a zručnostiam potrebným pre dlhodobý úspech?
Nadobudnite s nami potrebné zručnosti manažéra – lídra. Prihláste sa tu: