Otvorené školenia

Na naše otvorené školenia alebo workshopy sa prihlasujú klienti z rôznych hotelov a reštaurácií. Sú určené pre manažérov jednotlivých hotelových oddelení, manažérov a majiteľov reštaurácií, šéfkuchárov; pre čašníkov, recepčných, chyžné a všetkých, ktorí prichádzajú do každodenného kontaktu s hosťami.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, workshopy, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre dlhodobý úspech v tomto vysoko konkurenčnom a náročnom segmente.

2019-04-17T10:36:57+00:00

Ako sa stať správnym lídrom – 4.6.2019, Bratislava

Cieľom tohto školenia je spoznať a pozitívne ovplyvniť svoj manažérsky štýl a využívať svoje prirodzené zručnosti lídra vo vysoko konkurečnom HORECA segmente. Ako manažéri sa naučíte viesť svojich zamestnancov tak, aby pracovali efektívnejšie, s istotou a zanietením; aby nadobudli potrebné zručnosti a tímového ducha. Ako sa z manažéra môže stať úspešný líder; ako pracovať a pozitívne motivovať svoj tím; ako napredovať a kontinuálne vzdelávanie využiť ako nástroj úspešného lídra? Aj o tom budeme hovoriť. Na workshope si osvojíte odborné a sociálne zručnosti priamo z praxe z HORECA segmentu.

Zistiť viac
Prihláška

2019-11-07T08:58:29+00:00

Ako zvládnuť sťažnosti hostí – 25.11.2019, Bratislava

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri riešení sťažností a námietok hostí. Naučíte sa správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získate schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučíte sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.

Zistiť viac
Prihláška

2019-09-23T15:15:48+00:00

Upselling ako dokonalý zákaznícky servis – 23.10. 2019, Bratislava

Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?

Zistiť viac
Prihláška

+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


Ako sa stať správnym lídrom, Termín: 4.6.2019Ako zvládnuť sťažnosti hostí, Termín: 25.11.2019Upselling ako dokonalý zákaznícky servis, Termín: 23.10.2019

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

*Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

Niektorí z našich spokojných klientov