Webináre

Vzhľadom na aktuálnu situáciu, kde nie je možné fyzického kontaktu, sme pre Vás pripravili hodnotné webináre, ktoré prebiehajú formou video školenia cez zoom.us. Cieľom webinárov je priniesť klientom z hotelov a reštaurácií hodnotné informácie, predstaviť účinné a efektívne procesy, ktoré môžete aplikovať do prevádzok a byť lepšie pripravení na znovuotvorenie pre Vašich zákazníkov.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre dlhodobý úspech v tomto vysoko konkurenčnom segmente.

2020-04-08T16:57:32+00:00

Úspešný Manažment v HORECA

Každá reštaurácia a každý hotel potrebuje mať zavedené procesy, ktoré slúžia ako účinný nástroj pre manažment a personál. Manažéri a majitelia majú príležitosť nastaviť si potrebné štandardy kvality, personálne, kvalitatívne a ekonomické procesy a po znovuotvorení prevádzky začať poskytovať služby na čo najvyššej úrovni, prevýšiť očakávania hostí a tým využiť potenciál predaja a udržovať náklady na potrebnej úrovni...

Zistiť viac
Prihláška
2020-07-02T11:39:47+00:00

Ako zvládnuť sťažnosti hostí, online 13.7.2020

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri riešení sťažností a námietok hostí. Naučíte sa správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získate schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučíte sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.

Zistiť viac
Prihláška
2020-03-04T19:19:45+00:00

Upselling ako dokonalý zákaznícky servis

Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?

Zistiť viac
Prihláška
+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


Webinár Úspešný manažment v HORECA, Termín: 16.4.2020Ako zvládnuť sťažnosti hostí, Termín: 13.7.2020Upselling ako dokonalý zákaznícky servis, Termín: 28.4.2020

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

*Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

Niektorí z našich spokojných klientov