Otvorené semináre

Cieľom seminárov a aj otvorených kurzov je priniesť klientom z hotelov a reštaurácií hodnotné informácie, inšpiratívne tréningy, predstaviť účinné a efektívne procesy, ktoré môžete aplikovať do prevádzok a poskytovať Vašim hosťom taký zákaznícky servis, ktorý prirodzene zvýši predaj.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre dlhodobý úspech v tomto vysoko konkurenčnom segmente.

2022-10-25T11:14:16+00:00

Ako vybudovať a udržať správny tím, 20.10.2022

Spoločnosti zažívajú ťažšie časy a to najmä s personálom – zamestnancami, ktorí sú tvárou každej spoločnosti. Potýkame sa s problémami, či už že nevieme nájsť zamestnancov alebo sa nám zdá, že nie sú tí správni ľudia alebo, že zamestnanci nerobia, čo by mali robiť a čo od nich očakávame. Tento motivačný a odborný seminár pri káve bude zameraný na riešenia, ktoré máme a ktoré nás môžu posunúť vpred, aby sa nám kontinuálne darilo napĺňať očakávania hostí a to je možné len s ľuďmi a tým správnym tímom. Odnesiete si riešenia a odpovede na Vaše otázky z praxe.

Zistiť viac
Prihláška
2022-10-25T11:15:30+00:00

”Customer experience” a Ako zvládnuť námietky / sťažnosti zákazníka 21.10.2022 v Bratislave

Úroveň služieb zákazníkom / hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri riešení sťažností a námietok hostí. Naučíte sa správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získate schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučíte sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.

Zistiť viac
Prihláška
2022-10-25T11:16:14+00:00

Upselling ako dokonalý zákaznícky servis, 24.10.2022

Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?

Zistiť viac
Prihláška
+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


    Seminár Ako vybudovať a udržať správny tím, Termín: 20.10.2022Ako zvládnuť sťažnosti zákazníka, Online Termín: 25.2.2022Ako zvládnuť sťažnosti zákazníka, Fyzický termín v Bratislave:21.10.2022Upselling ako dokonalý zákaznícky servis, Termín v Bratislave: 24.10.2022

    Účastník 1

    Účastník 2

    Účastník 3

    *Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

    Niektorí z našich spokojných klientov