Otvorené školenia

Na naše otvorené školenia alebo workshopy sa prihlasujú klienti z rôznych hotelov a reštaurácií. Sú určené pre manažérov jednotlivých hotelových oddelení, manažérov a majiteľov reštaurácií, šéfkuchárov; pre čašníkov, recepčných, chyžné a všetkých, ktorí prichádzajú do každodenného kontaktu s hosťami.

Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, workshopy, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre dlhodobý úspech v tomto vysoko konkurenčnom a náročnom segmente.

2019-04-17T10:36:57+00:00

Ako sa stať správnym lídrom – 4.6.2019, Bratislava

Cieľom tohto školenia je spoznať a pozitívne ovplyvniť svoj manažérsky štýl a využívať svoje prirodzené zručnosti lídra vo vysoko konkurečnom HORECA segmente. Ako manažéri sa naučíte viesť svojich zamestnancov tak, aby pracovali efektívnejšie, s istotou a zanietením; aby nadobudli potrebné zručnosti a tímového ducha. Ako sa z manažéra môže stať úspešný líder; ako pracovať a pozitívne motivovať svoj tím; ako napredovať a kontinuálne vzdelávanie využiť ako nástroj úspešného lídra? Aj o tom budeme hovoriť. Na workshope si osvojíte odborné a sociálne zručnosti priamo z praxe z HORECA segmentu.

Zistiť viac
Prihláška

2019-04-17T10:34:52+00:00

Ako zvládnuť sťažnosti hostí – 5.6.2019, Bratislava

Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri riešení sťažností a námietok hostí. Naučíte sa správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získate schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučíte sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.

Zistiť viac
Prihláška

2019-05-24T14:44:46+00:00

Ako zvýšiť tringelt – 18.6.2019

Informácie v príprave, budú zverejnené do 28.5. 2019.

Zistiť viac
Prihláška

+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Prihláška


Ako sa stať správnym lídrom, Termín: 4.6.2019Ako zvládnuť sťažnosti hostí, Termín: 5.6.2019Ako zvýšiť tringelt, Termín: 18.6.2019

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

*Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

Niektorí z našich spokojných klientov