Food & Beverage Management
Food & Beverage Management kurzy prebiehajú formou otvorených školení, na ktoré sa prihlasujú klienti z rôznych hotelov a reštaurácií. Sú určené pre manažérov, ktorí sú zodpovední za úspešné riadenie individuálnej alebo hotelovej reštaurácie a pre čašníkov a šéfkuchárov.
Spojili sme praktické skúsenosti a odbornosť z hotelového a reštauračného segmentu s lektorskými zručnosťami a tým zaručujeme hodnotné, interaktívne, odborné kurzy, školenia, workshopy, odkiaľ si každý odnesie to, čo je potrebné pre správne zavedenie food and beverage managementu („manažment reštaurácie“) a jeho úspešné vykonávanie.
Kurzy Food & Beverage Management
Leadership Modul, Termín: 19.11. – 20.11. 2024 v Bratislave
Kurz 1: Personálny manažment a Leadership
Cieľom školenia je spoznať a pozitívne ovplyvniť svoj manažérsky štýl a využiť svoje prirodzené zručnosti lídra vo vysoko konkurečnom HoReCa segmente. Ako manažéri sa naučíte viesť svojich zamestnancov tak, aby pracovali efektívnejšie, s istotou a zanietením; aby nadobudli potrebné zručnosti a tímového ducha. Ako sa z manažéra môže stať úspešný líder; ako pracovať a pozitívne motivovať svoj tím; ako napredovať a kontinuálne vzdelávanie využiť ako nástroj úspešného lídra? Aj o tom budeme hovoriť. Osvojíte si odborné a sociálne zručnosti priamo z praxe z HORECA segmentu.
Kvalitatívny Modul, Termín: 2.12. – 3.12. 2024 v Bratislave
Kurz 2: Kvality manažment
Každý hotel a reštaurácia potrebuje zavedenie jednotlivých procesov pre dosiahnutie dlhodobého úspechu. Štandardy kvality predstavujú základný a podporný pilier každej spoločnosti. Je to súhrn charakteristík a procesov, ktoré tvoria konkrétny hotel alebo reštauráciu. Kurz je zameraný na pochopenie princípu a dôležitosti štandardov kvality, vytvorenie vlastnej koncepcie prevádzky; ako úspešne zaviesť štandardy kvality; ako ich merať a hodnotiť. Kurz obsahuje rôzne príklady ako kvality manažment funguje v praxi a poskytneme Vám aj vzory dokumentov štandardov kvality.
Kurz 3: Zákaznícky servis a zvyšovanie predaja
Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na dodržiavanie štandardov kvality a 100% zákaznícky servis. Získate nástroje na určenie potrieb a očakávania hostí a ukážeme Vám ako zvládať náročných hostí, aby sa aj naďalej k Vám radi vracali. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja.
Ekonomický Modul, Termín: 25.11. – 26.11.2024 v Bratislave
Kurz 4: Kalkulácie
Jedálne a nápojové lístky predstavujú kľúčový nástroj marketingu a predaja v hoteloch a reštauráciách, preto je dôležité dôkladné plánovanie, ich kalkulácia a následná tvorba. Kurz je zameraný na kalkuláciu nákladov jedál a nápojov, ako kalkulovať náklady, aké sú najefektívnejšie nástroje. Ako náklady ovplyvňujú tvorbu “lístkov”, aké sú ďalšie vonkajšie faktory, ktoré majú vplyv na plánovanie a samotnú tvorbu jedálnych alebo nápojových lístkov, sa dozviete na tomto kurze.
Kurz 5: F&B Control
Kurz je zameraný na dôležitosť kontroly nákladov a rôzne vplyvy na f&b náklady. Naučíte sa rozpoznať stratégie znižovania nákladov; rôzne metódy na kontrolu f&b nákladov; najefektívnejšie procesy inventúr. Technológie umožňujú maximálny prehľad o nákladoch a príjmoch, naučíte sa pracovať s kľúčovými f&b indikátormi. Kurz obsahuje aj praktickú časť a ako bonus si odnesiete vzory formulárov na efektívnu kontrolu nákladov.