Kurz 4: Kalkulácie

2023-03-19T17:05:10+00:00

[:sk]Jedálne a nápojové lístky predstavujú kľúčový nástroj marketingu a predaja v hoteloch a reštauráciách, preto je dôležité dôkladné plánovanie, ich kalkulácia a následná tvorba. Kurz je zameraný na kalkuláciu nákladov jedál a nápojov, ako kalkulovať náklady, aké sú najefektívnejšie nástroje. Ako náklady ovplyvňujú tvorbu “lístkov”, aké sú ďalšie vonkajšie faktory, ktoré majú vplyv na plánovanie a samotnú tvorbu jedálnych alebo nápojových lístkov, sa dozviete na tomto kurze.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

Kurz 5: F&B Control

2023-03-19T17:07:25+00:00

[:sk]Kurz je zameraný na dôležitosť kontroly nákladov a rôzne vplyvy na f&b náklady. Naučíte sa rozpoznať stratégie znižovania nákladov; rôzne metódy na kontrolu f&b nákladov; najefektívnejšie procesy inventúr. Technológie umožňujú maximálny prehľad o nákladoch a príjmoch, naučíte sa pracovať s kľúčovými f&b indikátormi. Kurz obsahuje aj praktickú časť a ako bonus si odnesiete vzory formulárov na efektívnu kontrolu nákladov.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

Kurz 3: Zákaznícky servis a zvyšovanie predaja

2023-01-09T09:07:26+00:00

[:sk]Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na dodržiavanie štandardov kvality a 100% zákaznícky servis. Získate nástroje na určenie potrieb a očakávania hostí a ukážeme Vám ako zvládať náročných hostí, aby sa aj naďalej k Vám radi vracali. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

Kurz “Recepční v anglickom jazyku, Termín: bude zverejnený

2018-02-01T13:29:54+00:00

[:sk]Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Veľa hotelov a reštaurácií poskytuje svoje služby aj medzinárodným hosťom. Preto je dôležité, aby personál recepcie dokázal správne komunikovať s hosťami v anglickom jazyku a tým sa cítil lepšie vo svojej roli reprezentantov zákazníckeho servisu a predaja. Daný kurz je 2 v 1. Je zameraný na všestrannú komunikáciu s hosťom, pravidlá check-in a check-out, up-selling a to všetko v anglickom jazyku.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

Kurz “Čašník v anglickom jazyku”, Termín: bude zverejnený

2018-02-01T13:31:47+00:00

[:sk]Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Veľa hotelov a reštaurácií poskytuje svoje služby aj medzinárodným hosťom. Preto je dôležité, aby čašníci dokázali správne komunikovať s hosťami v anglickom jazyku a tým sa cítili lepšie vo svojej roli reprezentantov zákazníckeho servisu a predaja. Daný kurz je 2 v 1. Je zameraný na pravidlá servisu, komunikáciu s hosťom, zvyšovanie predaja v anglickom jazyku.

Zistiť viac
Prihláška
[:]
Go to Top