Interné školenia

Hlavným faktorom, ktorý odlišuje úspešné reštaurácie a hotely od tých, ktoré sa usilujú o prežitie, je úroveň služieb poskytovaných hosťom. Poskytujeme interaktívne školenia, ktoré pozostávajú z teoretickej a praktickej časti a sú šité na mieru na základe potrieb, vízie a cieľov našich klientov.

Umožnite Vášmu personálu, aby bol motivovaný a pripravený na svoju dôležitú úlohu poskytovať hosťom čo najlepší servis s úsmevom, radosťou, istotou, znalosťami a hrdosťou, že pracuje práve pre Váš hotel alebo reštauráciu.

Ako pracujeme?

2019-09-12T16:55:10+00:00

Manažérske školenia

Školenia sú šité na mieru na základe potrieb, cieľov a vízie jednotlivých spoločností. Nastavenie manažmentu je základom úspechu. Manažéri musia chápať dôležitosť svojej úlohy lídrov, personalistov, učiteľov, trénerov, kontrolórov, či ekonómov. Ich primárnou úlohou je naplniť víziu a ciele spoločnosti a školenia im pomáhajú byť pripravení a uspieť dlhodobo. Školenia môžu prebiehať pre jednotlivé oddelenia: Front office management, Food and beverage management, Housekeeping management alebo aj ďalšie spojené školenia.

Zistiť viac
Kontakt
2019-09-12T09:49:02+00:00

Školenie čašníkov

Čašníci sú tvárou reštaurácie, pretože práve oni trávia najviac času komunikáciou s hosťom.  Sú reprezentanti zákazníckeho servisu každej reštaurácie, preto je práca čašníka nesmierne dôležitá a vyžaduje si dostatočnú pozornosť. Interné školenia poskytnú všetko potrebné na tréning personálu: verbálna a neverbálna komunikácia vedúca k dokonalému zákazníckemu servisu, pravidlá obsluhy, zvyšovanie predaja, zvládanie krízových situácií a náročných hostí. Školenia obsahujú aj praktickú časť, diskusie, prípadové štúdie.

Zistiť viac
Kontakt
2019-09-12T11:13:10+00:00

Školenie recepčných

Prvý dojem je veľmi dôležitý pre budovanie vzťahu s hosťom. Recepční ako reprezentanti zákazníckeho servisu každého hotela pomáhajú hosťom k tomu, aby sa cítili príjemne počas celého pobytu. Potrebujú byť dostatočne pripravení na poskytovanie dokonalých služieb za každých okolností. Školenia obsahujú všetko potrebné ako verbálna a neverbálna komunikácia vedúca k dokonalému zákazníckemu servisu, pravidlá check-in, check.out, up-selling, zvládanie krízových situácií a náročných hostí.

Zistiť viac
Kontakt
2017-10-06T18:43:43+00:00

Školenie chyžných

Tak ako recepční a čašníci, tak aj chyžné sú partnermi hosťa a pomáhajú mu, aby sa cítil príjemne počas celého pobytu. Je dôležité, aby si chyžné uvedomovali svoju dôležitú úlohu vo vzťahu s hosťom. Školenia pomáhajú chyžným k väčšej motivácii, dôslednosti, efektivite. Chyžné si vylepšia samotnú komunikáciu a následne dokážu vytvoriť lepšiu atmosféru pre hostí. Aj správna verbálna a neverbálna komunikácia a najefektívnejšie pracovné postupy sú súčasťou školení.

Zistiť viac
Kontakt
2017-10-06T18:44:51+00:00

Tímové školenia

Spokojnosť hostí počas celého pobytu zívisí od celého tímu hotela, od každého oddelenia. Ak sa jedno oddelenie snaží poskytovať dokonalý zákaznícky servis a druhé oddelenie zlyháva, potom snaženie je zbytočné, pretože hosť odchádza nespokojný. Tímové školenia pomáhajú všetkým oddeleniam, food and beverage, front office, housekeeping, technické oddelenie, prípadne obchodné oddelenie pochopiť dôležitosť tímovej práce a nadobudnúť väčšiu úctu voči kolegom z iného oddelnia.

Zistiť viac
Kontakt
+421 911 782 827

Zaujala Vás ponuka našich školení?

info@sophire.sk

Kontaktný formulár

    *Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.

    Niektorí z našich spokojných klientov