Project Description

Tímové školenia

Spokojnosť hostí počas celého pobytu zívisí od celého tímu hotela, od každého oddelenia. Ak sa jedno oddelenie snaží poskytovať dokonalý zákaznícky servis a druhé oddelenie zlyháva, potom snaženie je zbytočné, pretože hosť odchádza nespokojný. Tímové školenia pomáhajú všetkým oddeleniam, food and beverage, front office, housekeeping, technické oddelenie, prípadne obchodné oddelenie pochopiť dôležitosť tímovej práce a nadobudnúť väčšiu úctu voči kolegom z iného oddelnia. Účastníci pochopia, že len sto percentná tímová práca zaručí spokojnosť hostí a budovanie dlhodobej lojality.

V prípade záujmu nás kontaktujte teraz:

info@sophire.sk alebo 0911782827 alebo cez kontaktný formulár

 

    *Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.