Project Description
Školenie čašníkov
Čašníci sú tvárou reštaurácie, pretože práve oni trávia najviac času komunikáciou s hosťom. Sú reprezentanti zákazníckeho servisu každej reštaurácie, preto je práca čašníka nesmierne dôležitá a vyžaduje si dostatočnú pozornosť. Interné školenia poskytnú všetko potrebné: 1.) ČAŠNÍCKE MINIMUM OD A PO Z: verbálna a neverbálna komunikácia vedúca k dokonalému zákazníckemu servisu, pravidlá obsluhy, zvyšovanie predaja, zvládanie krízových situácií a náročných hostí. Školenia obsahujú aj praktickú časť, diskusie, prípadové štúdie.
NADSTAVBOVÉ ŠKOLENIA / WORKSHOPY:
2.) Ako zvládať sťažnosti a námietky hostí
Váš tím sa naučí správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získa schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučí sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.
Rámcový obsah:
- podstata 5* zákazníckeho servisu
- môj úprimný postoj k zákazníckemu servisu a k sťažnostiam hostí
- neberme sťažnosť, námietku, spätnú väzbu osobne
- orientácia na vyriešenie problému a nie na vinníka
- typológia hosťa, kultúra, rozpoznanie, typy správania a reakcií
- predchádzanie sťažnostiam hostí a prečo sa sťažujú?
- vyhodnotenie sťažností hostí: čo je sťažnosť a čo hodnotná spätná väzba
- najefektívnejšie postupy riešenia sťažností; “silná rola empatie”
- sťažnosti ako zdroj príležitostí – ako nástroj riadenia kvality
- sťažnosť ako nástroj vzdelávania
- nároční hostia, ako uspokojiť ich potreby a nerozhnevať
- prípadové štúdie z praxe
- modelové situácie
- a viac…
3.) “Upselling” ako dokonalý zákaznícky servis
Upselling (“zvyšovanie predaja”) je zručnosť, ktorá si vyžaduje tréning a nastavenie v každej spoločnosti. Vás tím sa naučí, že upselling nie je klasický predaj, ale súčasť 5* zákazníckeho servisu. So schopnosťou komunikácie, ktorá zvyšuje predaj, sa Váš obrat zvýši až o 15% až 30%.
Rámcový obsah:
- podstata zákazníckeho servisu v gastro segmente
- vzťah medzi úrovňou servisu a výškou predaja
- psychológia zákazníka v súvislosti s výškou účtu a vyplácaním tringeltu
- typológia hosťa, kultúra, rozpoznanie citlivosti hosťa na cenu
- kedy má hosť vyšší účet a vypláca tringelt
- správna komunikácia, ktorá vedie ku zvýšenému predaju
- všetky stratégie “upsellingu”, ktoré majú priamy vplyv na vyšší účet
- prípadové štúdie z praxe
- praktické tréningy jednotlivých postupov a komunikácie, hranie rolí
- a viac…
4.) Čašník v anglickom jazyku – horeuvedené školenia prebiehajú formou osvojenia si komunikácie v anglickom jazyku
V prípade záujmu nás kontaktujte teraz:
info@sophire.sk alebo 0911782827 alebo cez kontaktný formulár