Ako vybudovať a udržať správny tím, 20.10.2022

2022-10-25T11:14:16+00:00

[:sk]Spoločnosti zažívajú ťažšie časy a to najmä s personálom – zamestnancami, ktorí sú tvárou každej spoločnosti. Potýkame sa s problémami, či už že nevieme nájsť zamestnancov alebo sa nám zdá, že nie sú tí správni ľudia alebo, že zamestnanci nerobia, čo by mali robiť a čo od nich očakávame. Tento motivačný a odborný seminár pri káve bude zameraný na riešenia, ktoré máme a ktoré nás môžu posunúť vpred, aby sa nám kontinuálne darilo napĺňať očakávania hostí a to je možné len s ľuďmi a tým správnym tímom. Odnesiete si riešenia a odpovede na Vaše otázky z praxe.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

”Customer experience” a Ako zvládnuť námietky / sťažnosti zákazníka 3.3.2023 v Bratislave

2023-02-02T10:02:01+00:00

[:sk]Úroveň služieb zákazníkom / hosťom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri riešení sťažností a námietok hostí. Naučíte sa správne vyhodnotiť a spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Získate schopnosť rozpoznať hostí a poskytovať im dokonalý zákaznícky servis aj schopnosťou predchádzať problémom a nedorozumeniam prostredníctvom kontinuálnej osobnej zodpovednosti za spokojnosť hostí. Naučíte sa riešiť a vyriešiť sťažnosť hosťa profesionálne, s porozumením a bez stresu a napätia. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.

Zistiť viac
Prihláška
[:]

Upselling ako dokonalý zákaznícky servis, 24.10.2022

2022-10-25T11:16:14+00:00

[:sk]Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?

Zistiť viac
Prihláška
[:]
Go to Top