Project Description
Upselling ako dokonalý zákaznícky servis
Školenie je určené pre: čašníkov, recepčných, wellness pracovníkov, manažérov / lídrov a asistentov predaja
Prečo sa zúčastniť tohto workshopu?
Personál hotelov a reštaurácií reprezentuje úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej prevádzky. Vysoká úroveň zákazníckeho servisu a zavedené stratégie “upsellingu” prirodzene a výrazne zvyšujú predaj, teda majú výrazný vplyv na dlhodobý úspech spoločnosti a zvýšenú motiváciu personálu.
Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?
Rámcový obsah:
- podstata zákazníckeho servisu
- môj úprimný postoj k zákazníckemu servisu a hosťom
- vzťah medzi úrovňou servisu a upsellingom (zvyšovaním predaja)
- psychológia zákazníka počas využívania služieb a v súvislosti s obratom
- typológia hosťa, kultúra, rozpoznanie, typy správania a reakcií aj v súvislosti s upsellingom
- výhody upsellingu pre hostí, spoločnosť a pre zamestnancov
- upselling a jeho existujúce stratégie a formy
- ako vnímajú správny upselling hostia?
- správny upselling v praxi, prípadové štúdie
- modelové situácie
- a viac…
CENA : 149€ (v cene je výukový materiál, certifikát, obed a občerstvenie)
Rozsah: 1 deň, 9:00 – 16:00
Prihláste sa tu: