Project Description
Upselling ako skvelá forma zvyšovania predaja
Kurz je určený pre: čašníkov, recepčných, wellness pracovníkov, manažérov / lídrov a asistentov predaja
Prečo sa zúčastniť tohto workshopu?
Personál hotelov a reštaurácií reprezentuje úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej prevádzky. Vysoká úroveň zákazníckeho servisu a zavedené stratégie “upsellingu” prirodzene a výrazne zvyšujú predaj, teda majú výrazný vplyv na dlhodobý úspech spoločnosti a zvýšenú motiváciu personálu.
Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?
Rámcový obsah:
- podstata zákazníckeho servisu
- môj úprimný postoj k zákazníckemu servisu a hosťom
- vzťah medzi úrovňou servisu a upsellingom (zvyšovaním predaja)
- psychológia zákazníka počas využívania služieb a v súvislosti s obratom
- typológia hosťa, kultúra, rozpoznanie, typy správania a reakcií aj v súvislosti s upsellingom
- výhody upsellingu pre hostí, spoločnosť a pre zamestnancov
- upselling a jeho existujúce stratégie a formy
- ako vnímajú správny upselling hostia?
- správny upselling v praxi, prípadové štúdie
CENA online kurzu : 89€ (v cene je výukový materiál aplikovateľný v praxi, certifikát)
Rozsah: 1 deň, 9:00 – 14:00
Prihláste sa tu: