Project Description

Školenie chyžných

Tak ako recepční a čašníci, tak aj chyžné sú partnermi hosťa a pomáhajú mu, aby sa cítil príjemne počas celého pobytu. Je dôležité, aby si chyžné uvedomovali svoju dôležitú úlohu vo vzťahu s hosťom. Školenia pomáhajú chyžným k väčšej motivácii, dôslednosti, efektivite. Chyžné si vylepšia samotnú komunikáciu a následne dokážu vytvoriť lepšiu atmosféru pre hostí. Aj správna verbálna a neverbálna komunikácia a najefektívnejšie pracovné postupy sú súčasťou školení.

V prípade záujmu nás kontaktujte teraz:

info@sophire.sk alebo 0911782827 alebo cez kontaktný formulár

 

    *Súhlasím so spracovaním osobných údajov (fakturačné údaje, e-mail, telefónne číslo) na účely fakturácie a zaslania potvrdenia objednávky.