Project Description
Kvality manažment
Kurz je určený pre: majiteľov a manažérov reštaurácií, riaditeľov hotelov, food beverage manažérov a supervízorov, hotelový manažment
Prečo navštíviť toto školenie?
Riadiť reštauráciu alebo hotel bez zavedených vlastných štandardov kvality je ako stavať dom bez plánov a základov a potom v ňom bývať. Viesť reštauráciu bez zavedeného kvality manažmentu je riskantné a nevýnostné.
Každý hotel a reštaurácia potrebuje zavedenie jednotlivých procesov pre dosiahnutie dlhodobého úspechu. Štandardy kvality predstavujú základný a podporný pilier každej spoločnosti. Je to súhrn charakteristík a procesov, ktoré tvoria konkrétny hotel alebo reštauráciu. Kurz je zameraný na pochopenie princípu a dôležitosti štandardov kvality a vytvorenie vlastnej koncepcie prevádzky. Všetky zavedené procesy a prvky je potrebné kontrolovať, teda mať zavedený kvality manažment. Kurz obsahuje rôzne príklady ako kvality manažment funguje v praxi a poskytneme Vám aj vzory dokumentov potrebných pre riadenie kvality.
Hlavné témy školenia:
- štandardy kvality ako základ dlhodobého úspechu
- ako vypracovať a zaviesť štandardy kvality
- štandardy od príchodu hosťa po odchod
- ako nastaviť kvality manažment podľa typu prevádzky
- ako merať a hodnotiť štandardy kvality
- ako využívať štandardy kvality ako motivačný prvok pre personál a manažment
- ako štandardy kvality zvyšujú predaj
- a viac…
Fyzický modul Manažment kvality & Zákaznícky servis a predajné zručnosti: 298€ (v cene je materiál, certifikát, vzorové dokumenty aplikovateľné v praxi, obed a občerstvenie)
Trvanie: 2 dni, 9:00 – 16:00
Online modul Manažment kvality & Zákaznícky servis a predajné zručnosti: individuálny na mieru alebo otvorený, cena na vyžiadanie: info@sophire.sk
Súvisiace moduly: Personálny manažment a Leadership, Kalkulácie a FB Control
Chcete mať nastavené procesy, ktoré pracujú pre vás, znižujú náklady a šetria vám čas? Chcete dosiahnuť dlhodobý úspech?…
To všetko Vám ukážeme na tomto školení. Prihláste sa tu: