Vitajte v Sophire Academy

Hotelom a reštauráciám pomáhame dosiahnuť trvalý úspech zlepšovaním kvality služieb a nastavovaním správnych riadiacich procesov.

Poskytujeme odborné kurzy, interné a otvorené školenia a workshopy pre personál a manažment hotelového a reštauračného segmentu. Pomáhame vytvárať správne prostredie pre hostí, personál a manažment so silným zameraním na štandardy kvality, úspešný leadership, 5* zákaznícky servis a zvyšovanie predaja. Čo všetko je potrebné pre trvalý úspech? Čo všetko je potrebné, aby každý hosť odchádzal spokojný a rád sa vracal? U nás nájdete to, čo pre svoj trvalý úspech potrebujete.

Food & Beverage Management

Modul 1: PERSONÁLNY MANAŽMENT A LEADERSHIP V HORECA – Termín online:5.8.-6.8.; Termín fyzický: 9.9. – 10.9. 2025

Modul 2: KVALITY MANAŽMENT, ZÁKAZNÍCKY SERVIS A UPSELLING – Termín online:12.8.-13.8.; Termin fyzický: 16.9. – 17.9. 2025

Modul 3 : KALKULÁCIE A F&B CONTROL – Termín online:26.8.-27.8.; Termín fyzický: 23.9. – 24.9.2025

Zistiť viac
Prihláška

Otvorené školenia

NOVODOBÝ LEADERSHIP & SPÄTNÁ VÄZBA – Termín online 23.6. – 24.6.2025

ZÁKAZNÍCKY SERVIS & UPSELLING a AKO ZVLÁDAŤ SŤAŽNOSTI &

NÁMIETKY HOSTÍ – Termín online 11.6. – 12.6. 2025

Zistiť viac
Prihláška

Interné školenia

ŠKOLENIA MANAŽMENTU

ŠKOLENIA ČAŠNÍKOV

ŠKOLENIA RECEPČNÝCH

ŠKOLENIA CHYŽNÝCH

TÍMOVÉ ŠKOLENIA

Zistiť viac
Kontakt
KVALITY MANAŽMENT

IHS štandardy

International hotel standard

Certifikácia IHS

Zistiť viac
Kontakt

Referencie

Školenie bolo úžasné. Veľmi mi pomohlo k novému pohľadu na prácu čašníka. Ďakujeme!

ÚČASTNÍK ŠKOLENIA, MERCURE BRATISLAVA CENTRUM

Zaujímavé školenie, ktoré mi dalo veľa ďalších síl v mojej práci FO manažéra. Všetky nové informácie využijem v praxi. Ďakujem!

ÚČASTNÍK ŠKOLENIA, ŠPORT HOTEL DONOVALY

Niektorí z našich spokojných klientov