Vitajte v Sophire Academy
Hotelom a reštauráciám pomáhame dosiahnuť trvalý úspech zlepšovaním kvality služieb a nastavovaním správnych riadiacich procesov.
Poskytujeme odborné kurzy, interné a otvorené školenia a workshopy pre personál a manažment hotelového a reštauračného segmentu. Pomáhame vytvárať správne prostredie pre hostí, personál a manažment so silným zameraním na štandardy kvality, úspešný leadership, 5* zákaznícky servis a zvyšovanie predaja. Čo všetko je potrebné pre trvalý úspech? Čo všetko je potrebné, aby každý hosť odchádzal spokojný a rád sa vracal? U nás nájdete to, čo pre svoj trvalý úspech potrebujete.

Food & Beverage Management
Modul 1: PERSONÁLNY MANAŽMENT A LEADERSHIP V HORECA – Termín online:5.8.-6.8.; Termín fyzický: 9.9. – 10.9. 2025
Modul 2: KVALITY MANAŽMENT, ZÁKAZNÍCKY SERVIS A UPSELLING – Termín online:12.8.-13.8.; Termin fyzický: 16.9. – 17.9. 2025
Modul 3 : KALKULÁCIE A F&B CONTROL – Termín online:26.8.-27.8.; Termín fyzický: 23.9. – 24.9.2025
Referencie
Školenie bolo úžasné. Veľmi mi pomohlo k novému pohľadu na prácu čašníka. Ďakujeme!
Zaujímavé školenie, ktoré mi dalo veľa ďalších síl v mojej práci FO manažéra. Všetky nové informácie využijem v praxi. Ďakujem!