[:sk]Spoločnosti zažívajú ťažšie časy a to najmä s personálom – zamestnancami, ktorí sú tvárou každej spoločnosti. Potýkame sa s problémami, či už že nevieme nájsť zamestnancov alebo sa nám zdá, že nie sú tí správni ľudia alebo, že zamestnanci nerobia, čo by mali robiť a čo od nich očakávame. My ale máme riešenia, ktoré sú v rukách dnešných manažérov – lídrov. Toto motivačné, odborné a interaktívne školenie bude zamerané na správne odovzdávanie spätnej väzby či už tímu alebo aj individulne. Získate praktické rady a nasmerovania v komunikácii so svojím tímom. Staňte sa tým najlepším lídrov – trénerom pre svoj tím, od ktorého závisí konečný úspech spoločnosti. Odnesiete si aj riešenia a odpovede na Vaše otázky z praxe.
[:](Slovenčina) Ako zvládať sťažnosti / námietky hostí: 1.4. 2025
sophire2025-02-20T10:02:07+00:00[:sk]Úroveň služieb zákazníkom je konečným testom našej práce. Školenie je zamerané na osvojenie si správnej verbálnej a neverbálnej komunikácie pri každom kontakte so zákazníkom, pretože len tak dokážeme napĺňať jeho očakávania a budovať lojalitu. Naučíte sa správne vyhodnotiť zákazníka, rozpoznať a stanete sa jeho ozajstným partnerom. Ukážeme Vám ako spracovať/vyriešiť sťažnosť, kritiku, námietky hostí. Aj táto zručnosť dokáže v konečnom dôsledku zvýšiť spokojnosť, obsadenosť hotela a reštaurácie a zvýšiť predaj.
[:](Slovenčina) Upselling ako skvelá forma zvyšovania predaja, 31.3.2025
sophire2025-02-20T09:57:24+00:00[:sk]Personál svojou verbálnou a neverbálnou komunikáciou, pracovnými postupmi a postojom určujú úroveň zákazníckeho servisu konkrétnej spoločnosti. Majú primárny vplyv na výšku predaja, zisku a samozrejme svojho tringeltu. Upselling nie je klasický predaj, ale dokonalý zákaznícky servis. Pri jeho osvojení čašníci, manažéri, recepční svojou komunikáciou a zanietením prirodzene zvyšujú obrat. Ako je to možné? Ako maximálne využiť potenciál prevádzky a svojho tímu?
[:]