[:sk]Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Veľa hotelov a reštaurácií poskytuje svoje služby aj medzinárodným hosťom. Preto je dôležité, aby personál recepcie dokázal správne komunikovať s hosťami v anglickom jazyku a tým sa cítil lepšie vo svojej roli reprezentantov zákazníckeho servisu a predaja. Daný kurz je 2 v 1. Je zameraný na všestrannú komunikáciu s hosťom, pravidlá check-in a check-out, up-selling a to všetko v anglickom jazyku.
[:]Prozákaznícka orientácia
sophire2018-02-01T13:31:47+00:00[:sk]Úroveň služieb hosťom je konečným testom našej práce. Veľa hotelov a reštaurácií poskytuje svoje služby aj medzinárodným hosťom. Preto je dôležité, aby čašníci dokázali správne komunikovať s hosťami v anglickom jazyku a tým sa cítili lepšie vo svojej roli reprezentantov zákazníckeho servisu a predaja. Daný kurz je 2 v 1. Je zameraný na pravidlá servisu, komunikáciu s hosťom, zvyšovanie predaja v anglickom jazyku.
[:]