Predajné zručnosti

Aj úspech hotelov a reštaurácií závisí vo veľkej miere na obchodných zručnostiach. Kurz je zameraný na dôležité kroky potrebné pre získavanie nových hostí a udržiavanie si existujúcich. Formy prípravy, štýl komunikácie, ako zaujať, aby si hosť vybral práve Vašu reštauráciu alebo hotel. V druhej fáze sa zameriame na všetky možnosti zvyšovania predaja. Ako môže zvyšovať predaj manažment, čašníci, recepčné a to svojim spôsobom komunikácie a využívaním efektívnych stratégií. V praktickej časti sa dozviete, ako trénovať personál na zvyšovanie predaja.

Lorem ipsum dolor sit amet, ea movet ignota vix, ad tale esse deterruisset eos, duis autem offendit mea an. Malis mazim vitae an eum, eu facer noluisse lobortis sea. Ut duo equidem interpretaris. Ea oratio pertinax sed, his fuisset senserit dissentias ne.

Nec labitur laoreet tincidunt eu, ei zril mentitum repudiare pro. In stet everti eum, aeque invidunt in vis. Putant aliquip urbanitas ius ne. Ne est reque epicurei officiis, pro enim semper diceret te. In his intellegam consectetuer, sed no omnes nullam regione.

Duo eloquentiam interpretaris in, nihil homero regione ea qui, probo deleniti platonem an pro. Cu natum utamur qui, sea ne tale quas, has ei eros laoreet appellantur. Id putant commune convenire cum, est perpetua corrumpit ex. Ad quot docendi singulis eam.

Prihláška