Kvality manažment

Štandardy kvality predstavujú základný a podporný pilier pre trvalý úspech spoločnosti. Je to súhrn charakteristík, ktoré tvoria konkrétny hotel alebo reštauráciu. Kurz je zameraný na pochopenie princípu štandardov kvality, pochopenie alebo vytvorenie vlastnej koncepcie prevádzky, ako úspešne zaviesť štandardy kvality, ako s nimi pracovať v prospech prevádzky, ako ich merať a hodnotiť. Dozviete sa všetky dôležité kroky od chápania kvality, zavádzania štandardov kvality až po riadenie, systematický prístup a samotné výzvy. Kurz obsahuje rôzne príklady ako kvality manažment funguje v praxi a  poskytneme Vám aj vzor dokumentu štandardov kvality.

Lorem ipsum dolor sit amet, ea movet ignota vix, ad tale esse deterruisset eos, duis autem offendit mea an. Malis mazim vitae an eum, eu facer noluisse lobortis sea. Ut duo equidem interpretaris. Ea oratio pertinax sed, his fuisset senserit dissentias ne.

Nec labitur laoreet tincidunt eu, ei zril mentitum repudiare pro. In stet everti eum, aeque invidunt in vis. Putant aliquip urbanitas ius ne. Ne est reque epicurei officiis, pro enim semper diceret te. In his intellegam consectetuer, sed no omnes nullam regione.

Duo eloquentiam interpretaris in, nihil homero regione ea qui, probo deleniti platonem an pro. Cu natum utamur qui, sea ne tale quas, has ei eros laoreet appellantur. Id putant commune convenire cum, est perpetua corrumpit ex. Ad quot docendi singulis eam.

Prihláška